Viss, ko mēs zinām par Hellblade: Senua’s Sacrifice

hellblade 2

Hellblade: Senua’s Sacrifice nav aiz kalniem, un pavisam drīz šī interesantā spēle nonāks veikala plauktos, tādēļ ieskatīsimies dziļāk šajā projektā…

Kas ir Hellblade: Senua’s Sacrifice?

Tā ir asa sižeta, piedzīvojuma lielbudžeta (AAA) tipa video spēle, kuru izdod un izstrādā Britu spēļu izstrādātāji Ninja Theory. Studija savā karjerā ir izveidojusi tādas spēles kā Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West, DmC: Devil May Cry un citas.

Spēles iznākšanas datums un cena.

Spēle iznāk šī gada 8. augustā uz PlayStation 4 un PC, kas būs pieejams vienīgi digitālā versijā un maksās 29.99 eiro.

Par ko ir stāsts?

Par Hellblade: Senua’s Sacrifice sižetu nekas daudz nav zināms, jo spēļu izstrādātāji vēlas šo to paturēt noslēpumā. Taču ir skaidrs, ka sižets balstīsies uz psiholoģiju un dažādām mitoloģijām, piemēram, uz vikingiem un citiem kareivjiem.

Visa spēles darbība norisināsies no galvenās varones Senua skata punkta dinamiski dīvainā un neierastā pasaulē. Viņa centīsies šajā ellē atrast sev kādu mīlošu personu, taču Senua ciešs no psihiskajiem traucējumiem, kas rada šo savādo pasauli ar vizuāliem efektiem un neparastām skaņām, tādējādi reālitāte jauksies ar ilūziju.

Stāsta īstenošanā pat tika pieaicināts attiecīgs speciālists, proti, psihiatrs, kas spēļu izstrādātājiem palīdzēja izsprast cilvēka domāšanu un psiholoģiju kā tādu, lai varētu vēl realistiskāk uzburt šo pasauli un Senua tēlu padarīt ticamu.

Spēles process.

Procesa laikā spēlētājam nāksies pētīt un ceļot pa šo tumšo un drūmo spēles pasauli. Daudzus uzietos objektus spēlētājs uz mirkli var pareizi interpretēt, piemēram, kokus, bet apstājoties un ciešāk tos apskatot no attiecīgā skatu leņķa – tie var līdzināties kaut kādām sejām. Līdz ar to Ninja Theory vēlas patiesi reprezentēt vidi caur Senua acīm – kā viņa to visu redz.

Procesa gaitā ne tikai nāksies brutāli cīnīties ar pretiniekiem, pārvietojoties un izprast redzamo, bet arī risināt mīklas, kas ļaus krietni vairāk uzzināt par apkārt notiekošo.

Runājot par tuvcīņas mehāniku, tad Ninja Theory apgalvo, ka kopš 2015. gada tā ir piedzīvojusi būtiskas izmaiņas. Proti, cīņa viens pret vienu ir veidota tā, lai to varētu patiesi izjust, kur animācijas būs dažnedažādas. Tuvcīņa pati par sevi būs asiņaina, nežēlīga un skarba. Turklāt, attīstot personāža cīņas prasmes pilnībā – spēlētājam nāksies izkopt un izprast neskaitāmus paņēmienus un kustības, lai varētu ar tām eksperimentēt un atrast savu kaušanās stilu.

hellblade

Kā vienu no pretiniekiem pret ko Senua cīnīsies – izskatīsies pēc atbaidošiem vikingiem. Ar tiem šķiet cīņa būs grūta un spraiga, ņemot vērā to izmērus un zobenus, bet cik bailīgi un bīstami viņi ir – to jau varēsim noskaidrot tikai pašā spēlē. Bet ir skaidrs, ka cīņas mehānika nav šīs spēles pats galvenais aspekts uz kā koncentrējas spēļu izstrādātāji, bet arī uz unikālo naratīvu, ko Senua piedzīvo sižeta līnijas gaitā. Tas vērpsies nepārtraukti vienu ar otru kopā, veidojot šo murgu un haosu.

Avoti:

musingsofamariominion

denofgeek

Autors: Oskars (Skhen)

Mani sauc Oskars - cilvēks, kuram patīk rakstīt, it sevišķi, par visu, kas saistīts ar videospēļu pasauli. Neprātīgi garšo kafija, bez kā veiksmīgu rītu nevarētu iedomāties.

Komentēt

Tavs e-pasts nebūs redzams citiem. Atzīmētie lauki ir obligāti jāizpilda *