Death Stranding grafikas demonstrācija

death stranding

Siggraph 2017 pasākumā, kurā tiek demonstrēti grafikas tehnoloģijas – to starpā ir arī intrigas pilnā spēle Death Stranding

Pasākumā ieradās Kojima Productions un Guerilla Games tehnoloģijas inženieri Išima (Kohei Ishiyama) un Karpentjers (Giliam de Carpentier), kuri savā konferencē publiski stāstīja par Decima spēles dziņa iespējām (šis dzinis tika izmanots jau Horizon Zero Dawn). Un viena no dziņas iespaidīgākajām lietām ir miglas efekts un dinamiskums, ko var apskatīt zemāk īsajā video:

Kā izrādās, vairākumam spēļu miglas atainojums nav gluži reālistisks un daudzpusīgs, tādējādi Death Stranding spēļu izstrādātājiem Kojima Productions nācās piepūlēties, lai sasniegtu šādus rezultātus.

Kā atzīmē Kojima Production tehnoloģijas inženieris Išima (Ishiyama), tad spēles procesa laikā spēlētāji piedzīvos dinamisku un dabisku miglas apstākļa atainojumu.

Death Stranding ir atvērtās pasaules tipa spēle, kas iznāks ekskluzīvi uz PlayStation 4 konsoles. Konkrēts iznākšanas datums vēl nav zināms.

Avoti:

gameinformer

Autors: Oskars (Skhen)

Mani sauc Oskars - cilvēks, kuram patīk rakstīt, it sevišķi, par visu, kas saistīts ar videospēļu pasauli. Neprātīgi garšo kafija, bez kā veiksmīgu rītu nevarētu iedomāties.

Komentēt

Tavs e-pasts nebūs redzams citiem. Atzīmētie lauki ir obligāti jāizpilda *