Assasin’s Creed Origins: Dziļš ieskats tuvcīņā un kaujas arēnā

assasinsscreedorigins

Assasin’s Creed Origins spēļu direktors Ešs Izmails (Ash Ismail) video pastāsta par jauno cīņas mehāniku…

Spēļu izstrādātāji ar Assasin’s Creed Origins ir pilnībā mainījuši kaušanās sistēmu. Tas ļaus piedzīvot vēl aizraujošāku cīņu, kur katrai kustībai un darbībai būs lielāka nozīme. Jauni cīņu paņēmieni, aizsargāšanās, izvairīšanās, stratēģijas un viss pārējais.

Spēlētājiem nāksies saskarties ar dažādu veidu pretiniekiem – lielākiem (kuri kustēsies lēni, bet to spēks un radītais ievainojams var būt letāls),  augstākas klases cīnītājiem pret kuriem nāksies cīnīties gudri un piesardzīgi. Kā arī pretinieki, kas būs visai ātri un veikli. Kā jau pats Ešs izteicās, tad šie pretinieki ir tikai kā treniņš, kas ļauj iepazīt un apgūt kaušanās prasmes, lai sagatavotos lielākajam izaicinājumam cīņu arēnā pret episkiem bosiem.

Spēle iznāks 27. oktobrī uz PlayStation 4, Xbox One un PC platformām.

Autors: Oskars (Skhen)

Mani sauc Oskars - cilvēks, kuram patīk rakstīt, it sevišķi, par visu, kas saistīts ar videospēļu pasauli. Neprātīgi garšo kafija, bez kā veiksmīgu rītu nevarētu iedomāties.

Komentēt

Tavs e-pasts nebūs redzams citiem. Atzīmētie lauki ir obligāti jāizpilda *