Viss, ko mēs zinām par Assassin’s Creed Origins

aco

Assassin’s Creed spēles teju vai iznāca katru kadu, taču pēc Unity tehniskajām ķibelēm un Syndicate vērtējumiem – Ubisoft nolēma ieturēt pauze, izlaižot 2016. gadu. Un šogad iznāks Assassin’s Creed Origins, kas, iespējams, ataisnos savas iepriekšējās pieļautās kļūdas…

Kas ir Assassin’s Creed Origins?

Assassin’s Creed Origins ir asa sižeta, piedzīvojuma spēle, kuru izstrādā Ubisoft Montreal studija un izdod Ubisoft kompānija. Jaunākā Assassin’s Creed būs 10. franšīzes spēle.

Spēles iznākšanas datums un cena

Assassin’s Creed Origins iznāks 27. oktobrī uz PlayStation 4, Xbox One un PC. Spēle maksās aptuveni 60 eiro.

Par ko ir stāsts?

Spēles darbība norisināsies tālā pagatnē – Senajā Ēģiptē vairāk nekā 3000. gadu pirms mūsu ēras. Galvenais varonis ir Bajeks (Bayek), pēdējais dzīvais palikušais Madžai (Madjay) pārstāvis, kurš ir labi apveltīts ar cīņas prasmēm, un kurš cīnās par taisnīgumu.

Sižeta gaitā tiks apsriestas dažādas tēmas par Seno Ēģipti – par mītiem, cīņu par varu, par politiku un konfliktiem starp ievērojamām personām kā, piemēram, Kleopatra, Jūlijs Cēzars, Ēģiptes Faraons un citi. Šajā juceklī tiks iesaistīts arī Bajeks.

Pilnībā pārveidota kaušanās mehānika

Assassin’s Creed Origins piedāvās pavisam jaunu kaušanās sistēmu, kurā gan spēlētājam, gan pretiniekam kaujā būs lielākas iespējas izpausties. Cīņas mehānika liks vairāk piedomāt pie ieņemtās pozīcijas un atrast pareizo laiku, kad uzbrukt un, kad aizstāvēties. Kā arī pastāvēs iespēja, ka sitieni ne vienmēr būs precīzi.

Arī pretinieku mākslīgais intelekts Assassin’s Creed Origins būs gudrāks, kas kaušanos padarīs sarežģītāku un reālistiskāku. Tas liks spēlētājiem apgūt attiecīgo ieroča lietojumu, izsprast pretiniekus, viņu ieročus, kaušanās tehniku, tādējādi gūstot pieredzi turpmākajām cīņām. Turklāt kauju papildinās Adrenaline Gauge spēja, kas sniegs cīņas laikā speciālu enerģiju, kuru izmantojot – nodarīs lielākus bojājumus ienaidniekam.

Ieroču veidi un tās funkcijas

asweapons

Spēlē būs pieejami dažādi veida ieroči:

  • Smagie ieroči: brutāli ievainos pretiniekus. Smagajiem ieročiem piemitīs arī laba sitiena distance.
  • Zobeņi – lieliski noder tuvas distances tuvcīņām, paņēmienu veikšanai un pretinieku piebeigšanai.
  • Šķēpi – tālām distancēm, neļaujot pretiniekam pienākt pārāk tuvu.
  • Loki – efektīvs ierocis, kas lieliski noder gan tuvai, gan tālai distancei. Turklāt būs iespējams izvēlēties vairākas loku versijas kā Warrior Bow (spēs šaut vairākas bultas vienlaikus), Predator Bows (bultām, kurām būs iespēja mainīt lidošanas trajektoriju) un citas.
  • Vairogi – aizsardzībai, kas spēs pasargāt no pretinieka sitieniem, izšautajām bultām un pat izmantot kā tuvcīņas ieroci. Vairogi būs dažādi, sāstāvot no parasta koka materiāla līdz dzelzim.

origins

Senās Ēģiptes reprezentācijā spēlētāji, pētot šo noslēpumaino pasauli – varēs uziet un atrast arī unikālus ieročus. Šiem ieročiem būs trīs līmeņi – Common, Rare, Legendary. Katrs no tiem būs citādāks, kas atšķirsies ar savu funkciju, ievainojamības līmeni un efektivitāti. Tām piemitīs savas unikālās īpašības, stiprās un vājās puses – neatkarīgi no tā, vai tiek izmantots parasts šķēps vai uzlabots loks. Visi šie elementi ietekmēs spēlēšanas stilu.

Arēna cīņas gladiatoru stilā

Bajeks savas izcilās cīņas prasmes varēs nodemonstrēt arī arēnā, kur viņam stāsies pretī dažnedažādi pārgalvīgi cīkstoņi, it sevišķi, bosi, kas prasīs lielu izaicinājumu un kuri nebūs sastopami nekur citur, kā vien šajā asiņainajā arēnā.

‘Protams, ka tas viss nestrādātu, ja mēs neieviestu attiecīgus izaicinājumus…’ tā saka spēles direktors Izmails (Ashraf Ismail). ‘Mēs vēlamies, lai spēlētāji pievērš lielāku uzmanību ienaidnieka epikējumam. Kādus ieročus viņi izmanto, kādu vairogu izmanto – tam visam procesā ir nozīme. Tādējādi tas maina spēlēšanas veidu pret pretiniekiem. Kā rezultātā tas ļauj mums radīt iespaidīgas bosa cīņas. Mēs vēlamies Assassin’s Creed Origins piedāvāt šīs spraigu pilnās bosa cīņas, daudzas bosa cīņas.’

Gladiatoru cīņas atvērsies naratīvu laikā, pildot stāsta misijas. Taču šīs cīņas nebūs obligātas, bet gan kā opcija, kurā vari piedalīties, vai arī tās vienkārši gluži ignorēt. Izmails ir arī atzīmējis, ka rādot savu spēku arēnā – iegūsi apbalvojumus, un jo vairāk cīnīsies un gūsi uzvaru, jo ievērojamāki pretinieki stāsies Tavā ceļā.

Lielākā spēles pasaule kāda jebkad radīta Assassin’s Creed franšīzē

Spēļu izstrādātāji vēlas, lai spēlētāji pavada stundām ilgi, ceļojot pa Assassin’s Creed Origins Seno Ēģiptes pasauli, aplūkojot vairākas ievērojamas lokācijas un senās pilsētas, kuras ir tūkstošiem gadus vecas, kā, piemēram, Memfisa.

Plašā pasaule saturēs no dažādām blakus misijām, kur katra atšķirsies un veidos savu stāstu. Ubisoft Montreal sola, ka katra blakus misija piedāvās savu sižetu un procesu, lai atšķirtos viens no otra. Tās būs dziļas, interesantas un emocionālas, kas atklās vairāk informācijas par noslēpumaino Seno Ēģipti.

Virtuālā vide lielākoties sastāvēs no sauszemes – tuksneša smiltīm. Taču to papildinās vairākas pilsētas, upes, alas, zemūdens pasaule, piramīdas, kapenes, slepenas ejas, attiecīgā fauna (krokodili, kamieļi, zirgi, kaķi, leopardi, putni un daudz citi), laivas, kuģi, ļaudis un daudzi citi elementi, padarot laikmetu ticamu.

Senās Ēģiptes dzīve bija mežonīga, un apkārtnē spēlētāji varēs sastapt bīstamus plēsējus kā lauvu, hiēnas un tā tālāk, kuri dzīvos savu dzīvi un savvaļā medīs citus.

Spēlē būs padziļināta RPG sistēma, kur spēlētājs savu varoni varēs attīstīt un pielāgot tam spējas – ieroču vajadzībām, Bajeka prasmēm (tuvcīņas, lavīšanas, paņēmienu vajadzībām) un arī spēja savaldīt dzīvniekus. Šī māka savaldīt ļaus nenogalināt zvēru, ja tas Tev uzbruks. Tā vietā – viņš paliks mierīgs un sākotnējā interesi par Tevi kā siltu maltīti – pazudīs. Turklāt attiecīgais plēsējs pat var palīdzēt Tev grūtās situācijās un piebeigt pretiniekus.

Senā Ēģipte sevī slēpj daudzus noslēpumus un stāstus, un spēļu veidotāji tam ir likuši šķietami rūpes, lai spēlētāji, nonākot šajā pasaulē – justos, ka atrodas piramīdu valstībā. Tādēļ vairākas lietas ir balstītas uz patiesiem faktiem.

ascpyramid2

‘Spēlē ir dažas kapenes, kuras sastāvēs no mīklām’, saka Izmails. ‘Daudzas no šīm kapenēm ir balstītas un veidotas no īstām kapenēm, kurām esam veikuši attiecīgus pētījumus. Tādēļ mēs esam tajos ieguldījuši lielu entuazismu. Viss, kas mūsdienās ir zināms par kapenēm – mēs esam informāciju apkopojuši, savākuši bildes, taisījuši pētījumus, lai atainotu kapenes pēc iespējas precīzākus – balstoties pēc ievāktās informācijas. Kā, piemērs Greek piramīda – visi nostūri, koridori autentiski un atmosfēriski reprezentēti. Un, protams, tad parādas jautrība, jo mēs piedēvējam piramīdai ‘kādas kapenes vēl pastāv un kuras vēl nav atklātas’.

Ko iegūsi spēli iepriekšpasūtot?

Iepriekšpasūtot kādu no sešām Assassin’s Creed Origins spēles versijām (Deluxe, Gold, Gold Steelbook, God’s Collector’s, Dawn of the Creed, Dawn of the Creed Legendary Edition) – par brīvu pircējs saņems papildmisiju Secrets of the First Pyramids.

Avoti:

gamesradar

assassinscreed.ubisoft

ign

 

*SNIEDZ ATBALSTU KONSOLES.LV*

Author: Oskars (Skhen)

Mani sauc Oskars - cilvēks, kuram patīk rakstīt, it sevišķi, par visu, kas saistīts ar videospēļu pasauli. Neprātīgi garšo kafija, bez kā veiksmīgu rītu nevarētu iedomāties.

Komentēt

Tavs e-pasts nebūs redzams citiem. Atzīmētie lauki ir jāizpilda *