Days Gone šaušana līdzinās Sony grāvējam Uncharted 4: A Thief’s End

Šaušana un visa cīņas mehānika Days Gone izskatās visai iespaidīgi, bet tā stipri atgādina Uncharted 4: A Thief’s End…

Pēc video World Video Series: Fighting To Survive redzētā jāsaka uzreiz, Days Gone cīņas mehānika šķiet lieliska, jo cīņa ar koka vāli vai nazi neaprobežosies ar vienkāršiem sitieniem. Gluži kā Uncharted 4, arī šajā spēlē pretinieki tevi apņems, turēs, saķers un visādi citādi aplenks, tādējādi viņi būs grūtāk uzveicami un cīņas kļūs aizraujošākas.

Pasakoties skaņām, šaujamierocis rada realitātes sajūtu, līdz ar to šķiet, ka ierocim ir svars, ka tas ir īsts nevis lieta bez pilnības. Tas ļauj domāt, ka spēļu izstrādātāji Bend Studio šaušanas aspektam ir vērsuši lielu uzmanību. To parāda šaušana, kameras izvietojums, laika palēninājums un pretinieku nogalināšana, cik tas viss stilīgi un vienreizēji darbosies Days Gone.

Tiesa, vienīgais trūkums, ko es novēroju video ir tas, ka šaujot vai sitot pretiniekus, viņiem neparādas ievainojumi. Proti, lode, kas izgājusi cauri ķermenim vai iestrēdzis kādā kaulā (izklausās pēc manām kārdinošajām vēlmēm), es kā spēlētājs to neredzu. Neparādas brūces, lodes pēdas, caurumi kā Resident Evil 2 Remake, kur mēdz galvas izšķīst, pat kājas un rokas nokrist. Bet šeit vismaz redzam asinis.

Kopumā jāatzīst, ka Days Gone ir šķietami ļoti daudz špikojis no Uncharted 4: A Thief’s End, sākot ar braukšanas mehāniku, kur dubļi un ceļi stipri atsaucas uz Neitena Dreika pasauli. Apšaudes un tuvcīņa, kā arī daži vides objekti un krāsas ir līdzīgā Uncharted 4 stilā.

*Abonē Patreon un saņem ekskluzīvas lietas*

CIENĪJAMAIS LASĪTĀJ, ja tev rūp tas, ko darām un vēlies mums palīdzēt attīstīties – abonē Patreon, jo tā ir iespēja mums Latvijā izveidot nopietnu videospēļu mediju un tev piedāvāt interesantāku un labāku saturu. Paldies, visiem, kuri atbalsta. Tas mums daudz nozīmē!

Author: Oskars Miķelsons

Mani sauc Oskars - cilvēks, kuram patīk rakstīt, it sevišķi, par visu, kas saistīts ar videospēļu pasauli. Neprātīgi garšo kafija, bez kā veiksmīgu rītu nevarētu iedomāties.

4 thoughts on “Days Gone šaušana līdzinās Sony grāvējam Uncharted 4: A Thief’s End”

  1. Nu nez, man gan tā neliekas, ka šaušanas mehānika un braukšana pa dubļiem, līdzinās Uncharted 4.
    Domāju, ka tās ir tikai iedomas. Ja grib, tad katrā spēlē var saskatīt kādas līdzības no citas spēles.

  2. Andri, nav tā, ka es gribēju, un atradu. Tas būtu nekorekti.

    Bet skatoties šo video, tas tik stipri manās acīs rādas, ka sapratu, par šo ir jāuztaisa materiāls. Jā, tā ir mana subjektīvā uztvere un analīze, taču, vai patiesi tu nesaskati līdzības? Braukšana, tā slīdēšana, dubļi, vadāmība stipri atsaucas uz Uncharted 4. Šajā video to labi var manīt, sākot ar 1:05 minūtē -> https://www.youtube.com/watch?v=s_7yRpVu5n8. Un tad mēs varam paskatīties šo, kaut vai ar 9:10 minūti -> https://www.youtube.com/watch?v=sB0xy74Zrj8&t=385s.

    Piedevām cīņas mehānikas dinamiskums un variācijas, kaut ne tieši, bet procesā ir līdzīgi. Tas pats attiecas uz šaušanu.

  3. Oskar, ja Tu tā saki, tad ieskatoties, varbūt Tev ir taisnība. Es tos visus pieejamos Days Gone video biju jau skatījies pa desmitiem reižu, bet līdz šim par to nebiju iedomājies.
    Es pie šīs tēmas atgriezīšos 26 aprīli, kad dabūšu jau pats gatavo produktu iemeiģināt. 😀
    Starpcitu, runājot par motociklu Days Gone, spēļu veidotāji paši pa dzīvi ir baikeri un kā no vienām video intervijām redzēju, spēļu veidotāji izteicās, ka spēlē meigīnāja ielikt to, kā mocis patiesībā uzvedās uz dažādiem ceļa segumiem un eksplotācija un kritieni, kā tas ietekmē uz defektiem.

    1. Es kaut ko arī par to padzirdēju, ka spēļu izstrādātāji sirdī ir baikeri, jo ne tikai mocis, bet arī pats galvenais varonis ir šķietami veidots pēc šī stila 😀 .

Komentēt

Tavs e-pasts nebūs redzams citiem. Atzīmētie lauki ir jāizpilda *