Uzklausi, pirms pērc The Division 2

Pirms dodies uz veikalu pakaļ The Division 2 spēlei, uzklausi mani: “The Division 2 noteikti ir viena no grafiski iespaidīgākajām spēlēm uz PlayStation 4 un Xbox One konsolēm, bet daži aspekti var likt tev vilties.”

GRAFIKA

Pēc The Division 2 betas es redzēju, cik vizuāli skaisti, apgaismoti un detalizēti izskatās spēle. Katrai detaļai ir sava dzīvība, proti, tai ir gravējumi, plaisas, caurumi, grumbas, nelīdzenumi, un visu var skaidri saskatīt. Tiesa, izņemot dažus objektus, kuras bija izplūdušas, bet pieļauju, ka tas ir betas dēļ.

Tā rezultātā spēles detalizācija man asociējās ar The Last of Us, kur pirmo reizi 2013. gadā uz PlayStation 3 redzēju tik asus objektus ar tekstūrām. Tādēļ The Division 2 noteikti ir viena no grafiski iespaidīgākajām spēlēm uz PlayStation 4 un Xbox One konsolēm. Bet jāatzīmē, ka grafikas potenciāls klibo uz cilvēku sejas animācijām, kas gan ir ļoti vāji izstrādātas. 2019. gada spēle un mutes kustās tā, it kā skatītos uz koka lellēm.

Geimplejs

Spēles process ir ļoti līdzīgs pirmajam The Division. Visas mehānikas liekākoties ir tādas pašas, kā arī apšaudes, aizsegu izmantošana un citi aspekti.

The Division 2 geimplejs neko jaunu un inovatīvu neieviešs, taču piedāvā jau zināmo, mainot lokāciju no sniegotās Ņujorkas uz saulaino Vašingtonu. Tas ir garlaicīgi, jo, kādēļ man baudīt to pašu procesu, ko baudīju pirmajā The Division, tikai citā vietā ar jaunu stāstu un dažiem jaunievedumiem. Gribētos, lai otrā daļa tiešām liktu just, ka es spēlēju The Division 2 nevis The Division pirmo daļu. Beta man šādas sajūtas nedeva.

Stāsts

Nezinu, kādu dziļu stāstu no šīs spēles varam sagaidīt, ja īsfilmiņas ir prastas, spēļu izstrādātāji pret personāžu vizuālo izskatu ir attiekušies nenopietni un mūsu galvenajam varonim mēle ir nogriezta, jo viņš nerunā. Jā, stāsts tiks vēstīts caur procesu, proti, kā mēs attīstīsim ieročus, savu varoņa spējas un citus RPG elementus. Bet vai tas patiesi ļaus baudīt sižetu un to padarīs pilnīgu?

Kopsavilkumā

The Division 2 krasi neatšķiras no pirmās daļas. Liekas, ka viss ir kopēts. Bet spēles process vēl joprojām rada aizraujošas un spriedzes pilnas apšaudes, jo spēle ir būvēta tā, ka tev ir jāizmanto aizsegs, citādi ātri nomirsi. Un tas ir vienreizēji. Tas rada spriedzi. Man ļoti patīk, ka būdams aizsegā, tu jūti kā lodes lido tev garām un sitas pret šķērsli, radot realitātes sajūtu. Bet diemžēl vienveidīgās apšaudes, sliktās sejas animācijas, un iespējams primitīvā stāsta reprezentācija liks spēlētājiem vilties.

*Abonē Patreon un saņem ekskluzīvas lietas*

CIENĪJAMAIS LASĪTĀJ, paldies, ka esi šeit ieradies un lasi manus darbus. Mani tas priecē un es to novērtēju! Bet, ja tu vēlies atbalstīt mani, palīdzēt Konsoles projektam attīstīties – abonē Patreon, jo tas ir lielākais atbalsts, ko tu man vari sniegt. Tas ir atbalsts, kas ļautu Latvijā radīt stabilu videospēļu mediju. Es vēlos pateikt lielu paldies visiem, kuri mani atbalsta caur Patreon! Tas man nozīmē daudz! Paldies!

Author: Oskars Miķelsons

Mani sauc Oskars, un es mīlu no rītiem iedzert kakao. Tas man palīdz skaidri domāt un rakstīt, lai es neietu auzās ar saviem videospēļu rakstiem :).

Komentēt

Tavs e-pasts nebūs redzams citiem. Atzīmētie lauki ir jāizpilda *