Pirmās 13 minūtes no Control – man sāk niezēt pēcpuse

Es noskatījos 13 minūtes no IGN piedāvātā Control video, un piefiksēju, ka uz brīdi pēcpusē sajutu niezi. Man tā gribējās to pakasīt, bet nevarēju, jo, ja stipri iedziļinās spēlē, tas neļauj tev domāt par tādām lietām…

Spēle ir mani uzrunājusi, un cītīgi sekojot līdzi stāstam, paliek interesanti, jo par kādu realitāti ir runa? Kas ir tā patiesība, ko kāds slēpj no citiem?

Mana pēcpuse sāka niezēt laikā, kad ieraudzīju, kā sieviete šāva ar ieroci. Es kļuvu nemierīgs uz sava beņķa un sāku dīdīties, jo tas man stipri asociējās ar Max Payne franšīzi. Tie, kas mani šeit kaut nedaudz pazīst, zina, ka es mīlu Peina kungu. Tikai, lūdzu, nepārprotiet. Esmu Max Payne fans.

Šo spēli izstrādā Remedy Entertainment, kuri bija atbildīgi par pirmajām divām Max Payne daļām. Tādēļ varam no tā sagaidīt vairākas atsauces spēlē Control, jo man ļoti patika, kā video sieviete šāva un vienlaikus skrēja, kā darbojās tās animācijas. Un pie joda, es video dzirdēju Makša Peina balsi!

Zinu, ka Control mehānikas, grafika un citas lietas stipri līdzinās Quantum Brake, bet tā kā neesmu to spēlējis, šis man šķiet kas jauns un interesants – vēl uzlabotāks. Līmeņu dizains atgādina kādu indie spēli, jo līmeņi izskatās neierasti, savādi un vizuāli skaisti, kā arī apgaismojums – bauda acīm.

Atzīšu, ka pirmo reizi šo video skatoties, sākumā man kļuva garlaicīgi. Es to pārstāju skatīties jau otrajā minūtē. Dienu velāk, nodomāju par to izveidot rakstu, un skatos otru reizi. Šoreiz sev piespiedu iedziļināties. Tas nostrādāja, stāsts ieinteresēja, kā rezultātā gaidu ar interesi Control. Kā ir ar tevi?

Spēle iznāks 24. augustā uz PlayStation 4, Xbox One un PC.

Pieliekot punktu rakstam, beidzot kasu savu pēcpusi.

*Sniedz atbalstu Konsoles.lv caur Patreon*

Author: Oskars Miķelsons

Mani sauc Oskars, un es mīlu no rītiem iedzert kakao. Tas man palīdz skaidri domāt un rakstīt, lai es neietu auzās ar saviem videospēļu rakstiem :).

6 thoughts on “Pirmās 13 minūtes no Control – man sāk niezēt pēcpuse”

  1. Nu nezinu.Quantum break man arii likaas ka buus grandioza speele bet realitaatee to knapi izgaaju jo speele bija maigi izsakoties paliels kraps.Labi ka nebija gara jo vareeja to aatri izskriet easy lliimenii un neko nevaakt un speeli aizmirst.

    1. Manī vēl ir ticība un cerība, ka Control varētu būt kas interesants un saistošs. Makša Peina balss izsaka visu 😀 😀 .

  2. Ar mani ir tā, ka mani neuzrunā šī spēle.
    Paranormālas parādības, galvenā spēles varone lido, apkārtējie priekšmeti lido, briesmonīši, kautkā mani tas viss neuzrunāja.
    Nenormāli visa tā paranormālas parādības ir pārspēlētas, ieskaitot opciju. šaušana cauri sienām, sasniedzot kaut kādu noteiktu ieroču paranormālo apgreidu.
    Varbūt pats spēles stāts arī būs normāls, bet viss notiekošais apkārt ir smagi murgains un manām acīm nebaudāms.

    1. Man arī nepatīk pārdabiskās spējas. Liekas muļķīgi un nenopietni. Tas nekādi mani nesaista spēlē, taču, ja stāsts ir dziļš un aizraujošs, kas tevi pilnībā ievelk, tad domāju, tam var piemiegt aci.

      Starp citu, man interesē tas maģiskais ierocis, kas spēj parvērsties par vairākiem citiem ieročiem.

  3. Nu nez, ja stāsts ir aizraujošs un manām acīm nepatīk tas, ko redzu visas spēles garumā, diez vai, ka spēle mani tajā noturētu.
    Man tas kautkā nejiet kopā – aizraujošs stāsts, ar bezsakaru, kas notiek apkārt stāstam.

    1. Mans dzīves piemērs – Beyond: Two Souls, murgaina ar pārdabiskām spējām un citām muļķībām, taču stāsts un dziļie peronāži tā aizrāva, ka man par tām lietām bija vienalga.

      Protams, katram ir sava gaume un standarti, bet bieži vien ir izņēmumi.

Komentēt

Tavs e-pasts nebūs redzams citiem. Atzīmētie lauki ir jāizpilda *