Apskats: MediEvil – kā skabarga pēcpusē

Konsoles.lv

Pakaļā, bļaģ, sūds, dir*ā, stulbums un daudz citi lamu vārdi skanēja no manas mutes, spēlējot šo grūto, dažreiz kaitinošo spēli MediEvil

MediEvil ir spēle, ko es nekad nespēlētu otru reizi, pat ja man kāds uzsauktu kakao. Tā ir sasodīti grūta spēle. Jo ilgāk es to spēlēju, jo vairāk uzvilkos, līdzinoties sarkanajam bullim.

Šī spēle ir domāta cilvēkiem, kas to spēlēja pirms 20 gadiem.

Nav jau tā, ka spēle ir slikta, bet fakts, ka nomirsti līmenī, un jāsāk viss no jauna ir diezgan nepatīkami. Tev jāātkarto viens un tas pats. Piemēram, līmeņa beigās ir boss. Tu pie viņa nomirsti, un sāc līmeni no sākuma, pārvarot atkal tos pašus šķēršļus, pieveicot tos pašus pretiniekus, lai tikai pie bosa vēlreiz nokļūtu.

Protams, MediEvil nav jauna spēle, bet gan rīmeiks 1998. gada MediEvil uz PlayStation. Līdz ar to šī spēle ir domāta cilvēkiem, kas to spēlēja pirms 20 gadiem. Viņi var jūsmot un iegrimt nostalģijā. Bet jauniem spēlētājiem tā būs kā skabarka pēcpusē, kas ar laiku urbsies dziļāk, un dziļāk līdz vairs skabargu nevarēsi paciest.

Konsoles.lv

MediEvil ir spēle, ko es nekad nespēlētu otru reizi, pat ja man kāds uzsauktu kakao.

Mani motivēja spēli iziet tikai un vienīgi apskats, lai varētu jums dot vērtējumu. Taču, jāatzīst, ka MediEvil mani izaicināja un pieķēru sevi pie tā, ka vēlos tomēr sevi pārbaudīt, vai spēšu spēli iziet. Oh, kādas vien emocijas tik nepiedzīvoju – satraukumu, prieku un dusmas. Beigās atklāju, ka spēle kļūst vieglāka, ja izvēlies pareizos ieročus pret attiecīgajiem zombijiem un citiem mošķiem.

Lielākais spēles minūss ir, ka spēle vispār neziņo un neparāda, ja esi palaidis garām kādu lietu. Un, ejot tālāk pa līmeņiem, piepeši vari iesprūst un tālāk netiksi. Pamatīgas galvas sāpes. Grāmatas dod skopu mājienu, bet tā nedod konkrētu informāciju, kurā MediEvil līmeņos atrodas šī nepaņemtā lieta. Kā pie velna es to varu zināt? Spēļu veidotāji varēja pie tā padomāt un rīmeikā uzlabot. Bet tā vietā, izmantoju internetu un meklēju palīdzību. Sazin, kā cilvēki varēja MediEvil iziet 1998. gadā?

Vizuāli spēle izskatās gluži kā pasakā, jo tā ir tīkama, ticama un skaista.

Konsoles.lv

Vizuāli spēle izskatās gluži kā pasakā, jo tā ir tīkama, ticama un skaista. Ļoti patīk, kā aktieri ierunājuši savas balsis un kā skan mūzika.  Tas rada MediEvil atmosfēru un dažreiz, tikai dažreiz tā ir baudāma. Bet ar tehnisko pusi gan ir problēmas. Skaņa mēdza raustīties un pazust. Pretinieki pabija dīvainās vietās – cits zemē iestrēgst. Citi sazin kāda sienā ielīst.

Ja tev patīk sevi izaicināt, un meklē ko līdzīgu Dark Souls grūtības ziņā, tad MediEvil būs priekš tevis. Ja vēlies spēli baudīt, relaksēties un plūstoši iet cauri sižetam – labāk atturēties.

Jāatzīmē, ka MediEvil nav tā spēle, kas piedāvā dziļu stāstu un sižetu, taču tas piedāvā faniem atcerēties, kas ir MediEvil, un kā kādreiz biju to spēlēt.

Pasūti MediEvil (34.99 EUR) caur LoveGame.lv

->Sniedz atbalstu Konsoles.lv caur Patreon ~1.74 € mēn.<-

MediEvil

MediEvil
6.1

MediEvil ir spēle priekš faniem, kas to spēlēja 1998. gadā. Citiem tā var nepatikt aiz lielās grūtības un sarežģītības, lai spēli izietu. Brīdinu, nervi var būt čupā.

6.1 /10

Plusi

  • Spēle spēlētāju izaicina
  • Līmeņu dizains un tā dažādība
  • Audiovizuāli spēle ir baudāma

Mīnusi

  • Grūtība, kas spēlē brīžiem kaitina
  • Dažas tehniskas ķibeles - skaņa raustās un pazūd. Pretinieki mēdz būt vietās, kur tiem nevajadzētu būt.

Author: Oskars Miķelsons

Mani sauc Oskars, un es mīlu no rītiem iedzert kakao. Tas man palīdz skaidri domāt un rakstīt, lai es neietu auzās ar saviem videospēļu rakstiem :).

10 thoughts on “Apskats: MediEvil – kā skabarga pēcpusē”

  1. Pirmos 5 vārdus varēji labāk izlaist, vai aizstāt ar ko skaļu, bet mazāk rupju. Nesaku, ka tos lietot ir pilnīgi garām un pats to nedaru, bet šķiet piemērotāk to darīt kontrolētā vidē, citādi kāds vēl padomās, ka ir pilnīgi ok to darīt randomā.

    1. DAFUQ, spēle mani tā iespaidoja, ka vēlējos godīgi un atklāti pateikt, kā jutos spēles laikā. Šoreiz atļāvos lamāties.

      Tas, ka kāds to uzskatīs kā normu – ir jāņem vērā konteksts un katrs pats par sevi uzņemas atbildību. Nevaru un man nav iespējams ar saturu kontrolēt katru indivīdu, jo katrs uztvers, sapratīs citādāk. Tiesa, tas neataisno to, lai nepiedomātu, kādu provicējošu vai sliktu saturu tu radi, taču šajā gadījumā es nesaskatu ko nēetisku.

  2. Video ir redzams šķietamās grūtības avots: ne visai piemērotu ieroču/stratēģiju izvēle, ar rociņu bosiņu ietekmēt sanāks ne visai patīkami : D

    1. Tas + nav salasītas dzīvības pudeles un gan jau Hall Of Heroes arī skipoji, ne?
      Attiecīgi, ja pēta visu leveli un neskrien garām grāmatiņām un savāc dvēseļu kausus, viss ir diezgan īzī pat ar ķiveri galvā.

      Čekpointi varbūt būtu derējuši, lai jauniešiem šī spēle, kas nevadā aiz rociņas, šķistu lietojama šī aspekta dēļ vien.

      Treknu bultu un ceļrāžu vietā še ir jāpalasa mazās grāmatiņas un jāatceras lietas.

      Starp citu, pamēģini orientēties iekš Legacy Of Kain: Soul Reaver : D

    2. Ivo, man nebiju citu izvēļu, paldies dievam, ka savu roku varēju izmantot, un uzminu nu, bosu pieveicu 😀

      Jāatzīst, ka diži neiespringu tajā Hall Of Hereos, taču no diviem vai trim sanāca dabūt ieročus. Tiklīdz dabūju to lielo āmuru, tā ķirbja bosu pa mierīgo varēja nolikt gar zemi.

      Atslēga ir tajā, ka jāizmanto pareizie ieroči un taktikas pret pretiniekiem. Bet, lai arī kā tur būtu, spēle mani nokaitināja pamatīgi 😀 .

      1. Nu, re, bet spēle savā valodā tev stāsta, ka jālasa augšā viss, citādi sodīs par noteikumu neievērošanu!

        Hallē dod visu nepieciešamo nesāpīgam progresam, pats sevi vien nokaitināji 😀 Lai gan varēji svilpodams spēlēt

Komentēt

Tavs e-pasts nebūs redzams citiem. Atzīmētie lauki ir jāizpilda *