Konsolisti vērtē: Death Stranding

Konsoles.lv

“Death Stranding fantastiska spēle 10/10. Viena no retajām spēlēm, kuru stāsts izraisīja spēcīgas emocijas un pārdomas,” saka Konsoles.lv foruma lietotājs jaunais

Foruma lietotājs jaunais saka:

Jo tālāk eju, jo lielāka interese par spēli. Ļoti nesteidzos to iziet, jo iznēsāju pakas, būvēju ceļus, tas viss mani ir aizrāvis. Nezinu kāpēc, bet visa tā maršrutu plānošana, paku nogādāšana mani ir ieinteresējis. Pārņem gandarījuma sajūta, ka uzkāpjot kalnā paku esi nogādājis neskartu un labā stāvoklī.

Protams, starp paku nogādāšanu un spēles procesu, sižets ir kā saldais ēdiens. Var just, ka spēlē ir ielikta politika, amerikāņu domu gājiens, cilvēku apvienošanās, jo tikai apvienojoties cilvēce var izdzīvot.

Piekrītu, ka transportlīdzekļu vadāmība nav dabīga, bet nepievēršu tam uzmanību, jo akcents spēlē  ir pavisam uz ko citu likts. Spēlei pagaidām lieku vērtējumu 9/10.

Piezīme: izejot spēli jaunais Konsoles.lv forumā vēlāk atzīmēja: “Death Stranding fantastiska spēle 10/10. Viena no retajām spēlēm, kuru stāsts izraisīja spēcīgas emocijas un pārdomas. Lai to izbaudītu, šajā spēlē ir jāiedziļinās. Ātri izskriet cauri ar skaistiem sprādzieniem, nesanāks.”

Foruma lietotājs drejz saka:

Sākums šķita daudzsološs, bet vienā brīdī sāka apnikt darīt vienu un to pašu. Sapratu, ka spēli atstāšu vēlākam laikam, jo vairs nav aizrautība spēlēt, kā bija pēc pirmajām 10 stundām. Sāku ieslīgt rūtīnā.

Spēle grafiskā ziņā ir skaista, ar lieliem plašumiem, kalniem, upēm, akmeņiem, smiltīm, zāli utt…, bet tukša, nu tā, ka apnicīgi tukša. Treilerī rādīja briedi, kas man sākumā lika saprast nu vismaz kaut kāda dzīvība būs, bet nu tā arī neatradu nevienu briedi.

Gaimplejs spēlei šķiet paviršs, it sevišķi, tas ir jūtams braucot ar moci – neveiklas un straujas kustības. Ejot ar kājām, tāda sajūta, ka spēles izstrādāji tā vien vēlējās, lai tu visu spēli pavadi, spiežot L2 un R2 taustiņus. Varbūt tas viss liktos sīkums, ja spēle būtu aizraujoša, bet atvainojiet, man visu laiku piegādāt paciņas no punkta A līdz punktam B pa dažādu zemes virsmu neuzrunā.

Par spēles stāstu, cik pašam sanāca piedzīvot līdz 4. nodaļai, teikšu godīgi – man jau palika vienalga. Man bija vienalga vai tur beigās viss atrisināsies un es varēšu “connect” visus uz Chiral Network, vai BT visi pazudīs/nepazudīs, vai ļaundaris arī beigās mirs.

Foruma lietotājs Skhen saka:

Paspēlēju pirmās divas stundas, un esmu šokā. Death Stranding ir labākā spēles grafika, kādas manas acis jebkad redzējušas. Kā tas ir iespējams uz PlayStation 4, un kādēļ citas spēles ko tādu nepiedāvā?

Patlaban spēle mani ir ļoti aizrāvusi un nevaru atrauties. Viss šķiet ļoti dziļš – stāsts, geimplejs un personāži. Viss, apnika rakstīt, eju tālāk spēlēt Death Stranding.


Vairāk vari uzzināt forumā Tavas atsauksmes par Death Stranding un Death Stranding tēmas sadaļā. Need for Speed iznāca 25. oktobrī uz PlayStation 4, Xbox One un PC.

Pasūti Death Stranding (57.99 EUR) caur LoveGame.lv

->Sniedz atbalstu Konsoles.lv caur Patreon ~1.74 € mēn.<-

Author: Oskars Miķelsons

Mani sauc Oskars, un es mīlu no rītiem iedzert kakao. Tas man palīdz skaidri domāt un rakstīt, lai es neietu auzās ar saviem videospēļu rakstiem :).

4 thoughts on “Konsolisti vērtē: Death Stranding”

  1. Lielu paldies saku Konsoles.lv foruma lietotājiem “jaunais”, “Drejz” un pašam sev (“Skhen” 😀 ), kas izteica savu viedokli par spēli un ļāva tapt “Konsolisti vērtē: Death Stranding” materiālam 🙂 .

  2. Sākumā biju dikti skeptisks par spēli. Domāju, ka tāds walking simulator vien būs ar sižetu, ko saprast var tikai pats Kojima. Tā nu pēc kaut kādas 7 nāves Darklurkeram (Dark Souls II boss), aizgāju pie drauga iedzert un paskatīties, kas tajā Death Strandingā darās. Pēc kaut kādām 20 minūtēm, rakstīju konsoles.lv forumā, ka pērku spēli no tobrīd vienīgā pārdevēja.
    Kad pirmo reizi spēli ieslēdzu, mani jau aizrāva šī atmosfēriskā mūzika un brīnumainā grafika. Pēc gandrīz 80 spēlēm pavadītām stundām, es joprojām izbaudu katru mirkli, kad sāk skanēt mūzika. Tas ir tā kā neliels apbalvojums, ko tev pamet Kojima par labu darbu. Arī pēc šī nospēlētā laika, tāpat ik pa brīdim gribās apstāties un uzņemt ekrānšāviņu, jo pasaule ir tik skaista. Ja tu uzrāpies kalnā, skaidrā laikā vari redzēt bunkuru, uz kuru jābrauc 5 minūtes.
    Jāpiekrīt ”jaunajam”, ka paciņu piegādāšana sagādā gandarījuma sajūtu. Šādu apmierinājumu dot arī ceļu pabeigšana, būvju celšana un citu spēlētāju konstrukciju novērtēšana. Kojima intervijās uzsvēra, ka spēles mērķis ir ne tikai savienot Ameriku, bet arī spēlētājus – dot tiem atkāpi no vienveidīgās šaušanas un kaušanās, bet satuvināt tos kopīgā darbā. Es domāju, ka tas ir izdevies.
    Kaut arī spēle man ļauj relaksēties un izbaudīt vakarus, es gribu uzsvērt, ka spēle ne tuvu nav perfekta. ”Drejz” minētajai dzīvībai – spēlē ik pa retam var satikt citus paciņu piegādātājus un debesīs redzēt putnus. Tas viss. Varēja taču iekļaut kādu dzīvībiņu vai vismaz šos putnus nosēdināt pie fermeriem, kas audzē labību. Transportlīdzekļu vadīšana ir šausmīga. Tas ir kā kārdinājums – braukt kalnā. Jo ir ātrāk, netērējas enerģija un var aizvest daudz vairāk kravas. Uz priekšu tiksi, bet dažreiz jāskatās, vai nebrauc otrā virzienā. Ja Kojima gribēja, lai spēlētāji brauc tikai pa sevis būvētajiem ceļiem un pļavām, tad tā arī vajadzēja to ierobežot. Trešais mīnuss, ko gribu minēt ir statiskā pasaule. Vēlāk sižetā tiek iekļauti mainīgi laikapstākļi. Forši, bet tāpat ir vietas, kur vienmēr līs un vienmēr sniegs. Šajās vietās arī vienmēr būs BTs. Ir minēts arī, ka lietus piesaista BTs. Nē, tā nav taisnība – ja lietus sāk spontāni līt, tad tur BTs nebūs, jo tie ir tikai noteiktās vietās. Tāpat ar teroristiem – viņi saimnieko pa vienu vietu. Kāpēc? Kāpēc ierobežota brīvība. Protams, tas paciņu piegādi pataisītu krietni sarežģītāku, bet arī daudz aizraujošāku. Neviens akmentiņš pat nemaina vietu. Jā – ir nogruvumi, bet tie ir pazuduši nākamajā apmeklējumā. Un mūžīgajai dienai arī nav pamata. Varēja iekļaut arī nakti. Tas arī piedotu asumiņu, pataisītu pretiniekus grūtāk redzamus un BTs divtik spocīgus.

    1. PainFoinmr, piekrītu pa nakti, ir tik savādi, ka visu laiku diena un gaišs.

      Bet pie dzīvības, ne tikai putni, bet arī tauriņus un citus lidojošus kukaiņus esmu manījis 😀 .

  3. Es ari veel turpini spelet, gribu sabuvet visus iespejamos celus un lenam eju uz platinu.
    Tas 80 spec pakas, to procesu uz platinu iebremze.

Komentēt

Tavs e-pasts nebūs redzams citiem. Atzīmētie lauki ir jāizpilda *