Apskats: Crash Bandicoot 4: It’s About Time – “vai tas ir joks?”

Konsoles.lv

Videospēle ir jautra. Tā liek smaidīt un priecāties. Ja kaut kas neizdodas, vienalga spēlei izdodas mani pārlieku nesadusmot. Diemžēl vēlāk spēle sāka mani nogurdināt un līmeņi kļuva par izsmieklu…

Ir patīkami spēlēt videospēli, kas spēlētājam neuzgrūž smagu nastu – klāsta sensitīvas un dramatiskas tēmas. Šeit tās nav. Stāstu uztvert ir ļoti viegli, tik viegli, ka tas nerada nekādas izteiktas emocijas.

Vēstījums ir ļoti vājš ar īsām īsfilmiņām. Īsiem, nenopietniem dialogiem. Citiem vārdiem sakot, stāsta gandrīz spēlē vispār nav, un tā nespēja mani ievilkt ne sekundi. Nevarēju savā prātā saprast, kāda ir stāsta jēga?

Stāsta gandrīz spēlē vispār nav, un tā nespēja mani ievilkt ne sekundi

Daudz jālēkā. Daudz jāmirst, jo viena kļūda novedīs līdz nāvei, izņemot, ja ap tevi rinķī negriežas lidojoša maska, kas dos otru iespēju. Spēle lieliski pārbauda tavu reakciju, un cik ātri spēsi reaģēt veiklās situācijās.

Konsoles.lv

Spēļu izstrādātāji ir pelnījuši lielu uzslavu par spēles līmeņiem. Tie ir fantastiski. Katrs līmenis ir izdomāts teju vai perfekti. Katrs līmenis atšķiras. Katru reizi nācās piedzīvot ko citu un mainīt spēlēšanas stilu. Varu tikai apbrīnot spēļu veidotāja iztēli.

Tehniski spēle strādā ļoti tīkami. Tikai vienu reizi novēroju gļuku, kur patrāpījās neredzams pretinieks. Par pārējo sūdzību nav – kadru skaits ir stabils un process darbojas kvalitatīvi. Kopumā vizuāli spēle piedāvā salīdzinoši labu atainojumu, bet ne vienreizēju.

Spēles līmeņi ir fantastiski un katrs no tiem ir izdomāts teju vai perfekti

Spēles sākumdaļā es tiešām smaidīju un labi pavadīju laiku, vērojot, kā šī radība smieklīgi skrien, lēkā un citādi uzvedas, par spīti tam, ka dažos līmeņos nācās daudz mirt. Tas ir apmāns, jo videospēle šķietami tevi trenē un gatavo kārtīgajam karuselim. Tuvojoties spēles beigām, līmeņi kļūst gana grūti, ka man no mutes izskanēja daži ne pārāk ausīm labvēlīgi lamu vārdi, piemēram, “maitas gabals!”.

Pēdējos līmeņos vairākas reizes pie sevis smējos un neapmierināts, taču tajā pašā laikā sajūsmināts, jo beidzot videospēlē izjutu izaicinājumu, noteicu “nu bļāviens, vai tas ir joks?”. Grūtība kļuva tik liela, ka mani pārņēma nogurums un gribēju, lai ātrāk spēle beigtos.

Konsoles.lv

Crash Bandicoot 4: It’s About Time ir spēle, kas mani brīžiem patīkami izaicināja. Brīžiem tā mani sasmīdināja un sadusmoja. Taču brīžiem nedaudz lika atcerēties šo būtni PlayStation 1 laikos, bet bez nostaļģijas sajūtas. Turklāt atmiņas vēl jo vairāk paspilgtina, ja pie skiniem izvēlies spēlēt spēli ar klasisko Crash Bandicoot izskatu.


Paldies par spēli saku PlayStation Latvija un Ogilvy

Pasūti Crash Bandicoot 4: It’s About Time (56,99 EUR) caur LoveGame.lv 

Crash Bandicoot 4: It's About Time

7.2

Crash Bandicoot 4: It's About Time faniem noteikti neliks nokārt galvu, jo spēle ir saglabājusi pamata būtību, kāda tai ir bijusi PlayStation 1 laikos. Tiesa, daudzi elementi ir modernizēti un pielāgoti mūsdienu tehnoloģiskajām iespējām - grafikā un spēlejamībā. Par laimi vai nelaimi spēle man neradīja nostaļģiskas sajūtas.

7.2/10

Author: Oskars Miķelsons

Videospēļu žurnālists un liels kakao dzērājs.

4 thoughts on “Apskats: Crash Bandicoot 4: It’s About Time – “vai tas ir joks?””

  1. Kad iznāca Crash Bandicoot Trilogy, tad pasaule bija sajūsmā, bet nesapratu par ko? Tad jau uzreiz varēja atgriesties ar Crash Bandicoot 4 daļu (kur vispār viss ir pārspīlēts un pielīdzināts haotiskam maksimālismam, kā jau mūsdienu spēļu pasaulē).
    Protams, pats nopirku Trilogy, lai atkal noķertu nostaļģiju un izbaudītu vienkāršumu, kā piem. 1 daļa (džunģli) un trešā daļa (warped). CTR vietā gaidīju Crash Bash atgriešanos, jo tā bija tiešām vispiemēroatkā daļa priekš Online / Multiplayer cienītajiem.
    Kā jau tu pieminēji, ka nav nedz stāsta, nedz aizrautības, jo šī jaunā daļa ir pārāk piesātināta.

  2. Kādu stāstu Jūs gaidījāt? Tas ir crash bandicoot. Ej vāc kastes un ābolus. Un par kādu nostaļģiju tur var būt runa? Par remastered versiju jā, bet ne jau par jauno. Spēle ir ļoti laba, bet tajā pašā laikā ļoti grūta, salīdzinot ar iepriekšējām daļām.

  3. Kas Jums ir ar tiem stāstiem? Ja vajag stāstu izlasiet grāmatu.
    Crash spēles nekad nav bijušas uz stāstiem orientētas, reti kuri platformeri ir.

    P.S. Izlasot “apskatu” joprojām nesapratu, kas šī ir par spēli. Pieņemšu, ka braukšanas simulators. Citādi cepums par uzlabojumiem. Lasīt bija patīkamak par iepriekšējo.

  4. Personīgi šķiet, ka Oskars tomēr cenšas uzlabot savus apskatus, kas ir forši. Apskatā (video versijā) dzirdēju sadalījumu par spēles komponentēm – stāstu, tehnisko, vizuālo + autora personisko viedokli, kas bija arī patīkami.
    Ja gribas piekasīties, tad es teiktu, ka šādām spēlēm, kas ir senu spēļu turpinātāji, prasītos neliels salīdzinājums ar to, kā bija , un kā ir tagad.
    Tāpat piekritīšu arī Sk00f’am, ka prasītos tomēr norādīt spēles žanru, un paskaidrot, kas šis pa zvēru ir.
    A par stāstu…gribētos atzīmēt, ka šī tomēr ir ģimenes spēle, kuru varētu baudīt arī jaunāki spēlētāji. Rezultātā, meklēt šeit sirdi plosošu stāstu, nebūtu īsti korekti., it īpaši ņemot vērā, ka tas ir platformeris.

Komentēt

Tavs e-pasts nebūs redzams citiem. Atzīmētie lauki ir jāizpilda *