Pirms sāc meklēt savu maku 22. februārī, uzklausi mani: “spēles process šķiet vienveidīgs un vienkāršs, kas man personīgi neaizrauj, jo liekas, ka tas viss ir darīts citās spēlēs līdz nelabumam.”
Grafika
Nenoliedzami, ka Anthem spēles vizuālais noformējums ir viens no grafiski iespaidīgākajiem uz PlayStation 4 un Xbox One konsolēm, jo krāsas un apgaismojums ir ļoti tīkams acīm. Vērojot spēles dabu, mēs varam lieliski redzēt detalizēti klintis, augus, krūmus, zemi, kuriem ir salīdzinoši asa tekstūra. Tāpat arī apšaudēs sprādzieni, lodes, uguns izskatās labi, kā arī dažādu veidu efekti, piemēram, ko izdala spēlē esošās kaujas mašīnas.
Geimpleijs
Spēles process šķiet vienveidīgs un vienkāršs, kas man personīgi neaizrauj, jo liekas, ka tas viss ir darīts citās spēlēs līdz nelabumam. Vienīgi, kas šaušanu padara interesantu ir tas, ka esi ieskauts kaujas mašīnā (teiksim eksoskeletā), kas ir apveltīts ar superspējām un spēj lidot, skriet, peldēt, izmantot brutālus ieročus un veikt citas darbības. Piedevām bosi, kādi ir Anthem izskatās visai lieli un iespaidīgi, kuri noteikti nav ar pliki roku ņemami. Ņemot vērā, ka Anthem ir daudzspēlētāju režīma spēle ar četriem spēlētājiem komandā, tad nāksies strādāt kā komandai, lai gūtu panākumus. Loģiski, vai ne?
Atvērtā pasaule
Anthem piedāvās arī atvērtu, brīvi izpētāmu pasauli, kas sevī slēpjs interesantus skatus. Piemēram, spēlētājs varēs uziet uz senām drupām, tās izpētīt un apmeklēt citas noslēpumainas vietas. Turklāt, pētot pasauli ir iespēja atrast resursus, lai uzlabotu savu epikējumu un ieročus. Tādēļ pasaule nav tukša un nekalpo kā tikai kaujas lauks, bet kā vide, ko vērts izpētīt.
kopsavilkumā
Manī Anthem līdz šim nav spējusi izraisīt interesi, lai es pievērstu uzmanību šai spēlei, jo tā nepiedāvā neko jaunu. Viss ir zināms un redzēts tikai tas pasniegts citā futūristiskā veidolā. Taču, kas man patīk ir grafika, ko tiešām var baudīt, jo man patīk skaistas lietas – atgādina Crysis franšīzi. Un, jā, nedaudz interesē arī stāsts, kur cilvēki izmanto šos speciālos kostīmus, lai izdzīvotu. Bet lielā mērā es patlaban Anthem nolikšu savā spēļu saraksta lejasdaļā.
*Abonē Patreon un saņem ekskluzīvas lietas*
CIENĪJAMAIS LASĪTĀJ, paldies, ka esi šeit ieradies un lasi manus darbus. Mani tas priecē un es to novērtēju! Bet, ja tu vēlies atbalstīt mani, palīdzēt Konsoles projektam attīstīties – abonē Patreon, jo tas ir lielākais atbalsts, ko tu man vari sniegt. Tas ir atbalsts, kas ļautu Latvijā radīt stabilu videospēļu mediju. Es vēlos pateikt lielu paldies visiem, kuri mani atbalsta caur Patreon! Tas man nozīmē daudz! Paldies!
Tad jau nepeerc nevienu speeli liidz PS5 un XBOX next vai veel taalaak jo izskataas ka nekas jauns shajaa konsolju paaudzee nebuus.Vieni vieniigi remasteri un atkaartoshanaas.Tagad lai uztaisiitu speeli vajag vairaakus gadus.Nav PS2 laiki kad speeles naaca aaraa katru gadu.Plus tagad visas speeles kaudzi naudas pelna daudzspeeleetaaju rezhiimaa un speeles dlc un kameer speele labi pelna naakoshaa dalja netiek taisiita.
NASCAR es īsti nesaprotu tavu reakciju pret šo rakstu, varbūt kaut ko ne tā saprati, vai arī es ne tā sapratu tavu komentāru 😀 .
Jebkurā gadījumā, jā, tagad spēles lielākoties tiek veidotas uz daudzspēlētāja režīmu, tādējādi maksimāli cenšas spēli turēt pie dzīvības un peļņu gūšanas. Viens no lieliskākajiem paraugiem ir GTA V, kur Rockstar Games veselus 5 – 6 gadus nevienu citu spēli neizlaida, pasakoties GTA Online.