“Es varu paciest, ja spēle darbojas uz 30 kadriem sekundē, bet, ja tas nokrītas stipri zem tā – salauzīšu virtuves koka krēslu. Spēlēt spēli, kas acīs “urbjas” vairs nav baudāma, bet gan rada nepatiku pret geimpleju.”
GEIMPLEJS
Ghost Recon Breakpoint ļoti līdzīgi spēlējas un vadās kā Ghost Recon Wildlands. Nesaku, ka tas ir slikti…, bet priecē, ka šajā daļā ir ieviesti jauninājumi kā reālisma elementi. Tavs karavīrs nogurs. Apklāsies ar dubļiem, lai paslēptos. Smagi elpos pie slodzes. Jādzer ūdens, lai atgūtu spēkus. Dabiski pārvietosies pa dubļiem un ūdeni. Savainots klibos un sevi sadziedēs ar binti. Stāvās nogāzēs var paklupt un krist, un daudzi citu lietu.
Šaut vari gan pirmajā, gan trešajā personā. Taču šaušana nav diez ko baudāma, jo slēgtajā betā uz standarta PlayStation 4 piedzīvoju nestabilu kadru skaitu kritumu apšaudes laikā. Spēle sāka raustīties. Jā, ieroču skaņas ir labas, šaušana tīra normāla, bet, ja spēle raustās, process kļūst nomācošs un bojā šaušanas prieku.
Ghost Recon Breakpoint ļoti līdzīgi spēlējas un vadās kā Ghost Recon Wildlands.
Vadāmība transportlīdzekļiem gan ir dīvaina. Fizikas likumi gandrīz tiek ignorēti. Braukt ar moci ir šausmīgi slikti, jo motocikls braucās ļoti smagnēji un nedabiski. Tāpat savādi lido helikopteris. Visa transportlīdzekļu vadāmība šķiet pēc kaut kāda joka un nerūpīgi atainotas. Ceru, ka tas bija betas dēļ, kaut gan Ghost Recon Wildlands mašīnas, laivu un lidojošu aparātu vadāmība nebija labāka.
GRAFIKA
Grafika spēlei ir ļoti baudāma. Zāle, meži, koki un zeme ir ar labām tekstūrām. Atminos, ka gāju pa nometni un ieraudzīju sasodīti skaistas sūnas, kuras apklājušas kokus un zemi. Uz brīdi pat apstājos un pārsteigts skatījos, cik detalizēti tas viss izskatās! Uzņēmu dažus ekrānšāviņus uz sava PlayStation 4 (skatīt zemāk).
Taču jāatzīst, ka betā saskāros ar dažām grafiskām kļūmēm. Piemēram, tālumā redzu ugunskura dūmus, kurām pietuvojoties vai attālinoties mēdz strauji parādīties un pazust. Arī uzgāju neredzamu sienu, ko nevarēju šķērsot, bet nācās iet lielu apli, lai to apietu un varētu doties tālāk.
STĀSTS
Jau pašā sākumā man spēles stāsts ierāva gluži kā ieņemot malku kvasu. Sazin kas tie par droniem, kas iznīcina helikopterus un citus braucamrīkus? Kādēļ šī sala ir tik noslēpumaina, uz kā nonācis mūsu varonis, ka to pārņēmuši kaut kāds grupējums un neļauj nevienam te ienākt un no tās izkļūt? Ko viņi te perina? Iespējams brūvē augšā biedējošu terminatoru. Zemāk par to ir neliels tīzeris.
Jau pašā sākumā man spēles stāsts ierāva gluži kā ieņemot malku kvasu.
Pēc dažām nospēlētām stundām slēgtajā betā ļāva man ticēt, ka stāsts būs pietiekami interesants, lai spēlētājam būtu motivācija to iziet līdz galam, jo, kaut arī īsfilmiņas ir labas (par seju animācijām labāk neizteikšos – bardaks), viss notiekošais uz salas rada mistēriju par tehnoloģijām un to iespējām. Es ceru, ka pilnā spēle spēs saglabāt šo intrigu ap stāstu un to izpildījums būs kvalitatīvs, jo beta atstāja pozitīvu iespaidu.
KOPSAVILKUMĀ
Es varu paciest, ja spēle darbojas uz 30 kadriem sekundē, bet, ja tas nokrītas stipri zem tā – salauzīšu virtuves koka krēslu. Spēlēt spēli, kas acīs “urbjas” vairs nav baudāma, bet gan rada nepatiku pret geimpleju.
Ghost Recon Breakpoint piedāvās skaistu, milzīgu pasauli ar taktiskām iespējām pieveikt pretiniekus un operatīvi izpildīt uzdevumus. Par to nav šaubu. Taču kā būs ar tehnisko stāvokli uz PlayStation 4 un Xbox One konsolēm? Es varu paciest, ja spēle darbojas uz 30 kadriem sekundē, bet, ja tas nokrītas stipri zem tā – salauzīšu virtuves koka krēslu. Spēlēt spēli, kas acīs “urbjas” vairs nav baudāma, bet gan rada nepatiku pret geimpleju.
Ghost Recon Breakpoint iznāks 4. oktobrī uz PlayStation 4, Xbox One un PC. Vēlāk arī uz Google Stadia.
Lasi vairāk par Ghost Recon Breakpoint:
- Nākamnedēļ ikviens varēs spēlēt Ghost Recon Breakpoint betu
- Pirmie iespaidi: Ghost Recon Breakpoint – pilns ar gļukiem
- Geimplejs: Ghost Recon Breakpoint – viens nav dzīvotājs
Konsoles darbību atbalsta videospēļu interneta veikals LoveGame.lv
Raksts jau labs bet man taa speele jau neintereseeja arii pirms raksta izlasiishanas.
Daudz tehniskas problemas un stasta vispar tur nav.
Nevajag stāstu, lai spēli uzskatītu par labu esam. Ja gribas stāstu, izlasi grāmatu.
Protams, ja spēlē “cirku” vai “dambreti”, tad tiešam stastu nevajag.
Kur jus tãdi gudrinieki rodaties!? 😀
Tas ir atkarīgs no tā, ko spēlētājs spēlē meklē. Pat daudzspēlētāja režīmā ir kaut kāds naratīvs. Bet, tomēr, ja spēlē nav stāstu, tas ir tāpat kā ēst maizi bez sviesta…