Reakcija: Deathloop – nelieku lielas cerības

Deathloop spēle

Godīgi sakot, man Deathloop neuzrunāja līdz pat geimpleja video 7.50 minūtei, kad sākas īstā ballīte…

Piezīme: šīs ir manas pārdomas, reakcija un subjektīvais viedoklis pēc redzētā Deathloop geimpleja video.

Pirmais, kas man nesaista ir grafika. Zinu, ka pēdējā laikā par to daudz sūdzos, taču no jaunajām videospēlēm vēlos sagaidīt pieklājīgu next-gen atainojumu, kas pārsteidz nevis “to kaut kur esmu jau redzējis”.

Nepārprotiet, Deathloop kopumā izskatās pēc skaistas spēles. Piemēram, telpā, kur dominē sarkanā krāsa – dīvāni, sienas, skatuve, pretinieki, un kā grīda spīd un laistās izskatās ļoti iespaidīgi. Taču ārpus telpām pazūd tas efekts un vizuāli nešķiet tik labi. Citiem vārdiem, video neatstāj “vou!” reakciju.

Deathloop piemīt baudāma estētika. Veids, kā uzzīmēti cilvēki, ieroči, ēkas, objekti ir patīkami un līdzinās Dishonered 2

Skatoties video, radās iespaids, ka spēles veidotāji Arkane Studios ir pārbāzušas ar idejām savu jaunāko projektu, lai tas atšķirtos no citām pirmās personas šūteriem. Un tas ir apsveicami. Proti, spējas, kas ar roku kustībām ļauj mētāt pretiniekus. Kad nomirsti, spēle tradicionāli neapstājas, bet turpinās. Šķietami ir lielas iespējas, kā apiet un novākt pretinieku. Tādēļ Deathloop geimplejs nešķiet vienveidīgs, bet gan interesants un jautrs.

Man neliekas forši lavīties šajā gara darbā. Varētu būt garlaicīgi. Varbūt, kad spēlēšu, domāšu citādāk. Bet video beigās, kad videospēle uzņēma apgriezienus un spriedze auga, spēle kļuva ievērojamāka ar savu geimpleju! Proti, ātrums, muzikālais pavadījums un kā spēle spēlējas. Teleportēšanās, kur vienubrīd vari būt augšā, vienubrīd lejā. Kā ieroči uzvedas rokās un cik stilīgi varonis tos pielādē izskatās super.

Spēle šķiet visforšāka brīdī, kad notiek haotiska apšaude

Visā visumā pret Deathloop esmu neitrāls. Neko vienreizēju negaidu, un pat nezinu, vai kaut ko fascinējošu varam sagaidīt. Taču video pēdējā minūte dod cerības staru, ka spēle varētu piedāvāt vienu no aizraujošākajām cilvēku slaktēšanas priekiem.

Piedevām, spēles dizains, ka nomirsti un turpini iesākto nākamajā ciklā, mācoties no iepriekšējām kļūdām, ļoti atgādina Returnal. Un, par spīti manam vērtējumam, man beigu beigās tā spēle aizķēra… un varbūt arī Deathloop aizķers 14. septembrī, dienā, kad spēle iznāks uz PlayStation 5 un PC. Iespējams vēlāk arī uz citām konsolēm.

Author: Oskars Miķelsons

Bez mitas rakstu, domāju, organizēju, plānoju, montēju, kasu pauri, lai veidotu foršus darbus "Konsoles.lv". Mīļākais dzēriens, ko ieņemt ir kakao. Un, ja vēl pa rokai ir šokolādes cepumi - es gar zemi.

5 thoughts on “Reakcija: Deathloop – nelieku lielas cerības”

  1. Tiešām hmm 😀 Ņemot vērā to ka Arkane pieder Microsoft un tas ka tā nevis var iznākt ,bet iznāks uz xbox bij jau zināms pusgadu atpakaļ. Un uzreiz būs gamepass. Interesanti,jūs tur Zvejniekciemā visi tādi apdāvināti,vai arī tu vienīgais trešais tēva dēls?

    1. kika kaa tu to nesaproti ka kameer Microsoft Oskaram neuzdaavinaas Xbox tik ilgi vinjsh nezinaas kas notiek Xbox pasaulee.😜😜😜

  2. Tāpat Dishonored ir labāks par šo. Nesaprotu, kāpēc visas spēles seko līdzi modernismam? Spēles paliek košākas, haotiskākas un tas viss iedzen garlaicībā. Laikam esmu par vecu 😀

  3. Thunder, ar mani ir līdzīgi. Varbūt modernisms ir ļoti pieprasīts vai aktuāls, kādēļ spēļu veidotāji to ņem vērā.

    Es, kā pieredzējis geimeris ar 24 gadus ilgu stāžu laikam arī kļūstu vecs, jo, izņemot Death Stranding gribas ko jaunu, oriģinālu, svaigu, neredzētu, bet nē, viens un tas pats.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *