Spēlētājs Ghost of Tsushima Director’s Cut pie savām kājām sajutīs teju vai katru lietus lāsi

Ghost of Tsushima Latvija

Ar PS5 3D audio tehnoloģiju spēles izstrādātājiem ir iespēja mainīt skaņas dziļumu, telpiskumu un reālistiskumu. Sucker Punch radošais un mākslas direktors Džeisons (Jason Connell) atzīst, ka neko tādu savā dzīvē nav pieredzējis…

Džeisons saka, ka tas maina PS5 spēlēšanas pieredzi, un 3D audio skaņa spēlētāju ievilks Iki salā tā, ka radīsies sajūta “es te tiešām atrodos”…

“Kad līs lietus, 3D audio to nepadara par vienkāršu līšanu, bet gan par reālu lietu, kur vari pie savām kājām dzirdēt, kā lietus atsitās pret zemi,” stāsta Džeisons Press Start vietnei.

Tāpat arī vēju (Guiding Wind, kas rāda spēlētājam virzienu, kurp doties) uz iepriekšējās PlayStation aparatūras “spēlē var it kā dzirdēt no labās uz kreiso pusi vai otrādi, taču tas neriņķo ap manu galvu, nepūš no mugurpuses un uz priekšu,” piebilst Džeisons.

Ghost of Tsushima uz PS5 atbalstīs arī DualSense iespējas. Proti, adaptīvās pogas un vibrācijas izpaudīsies zobena sitiena brīdī un citās darbībās.

Ghost of Tsushima Director’s Cut iznāks 20. augustā uz PS5 un PS4. Jaunais papildinājums sastāv vēl no daudzām citām interesantām lietām par ko videospēles kompānija nevēlas runāt, jo “šis tas ir jāpatur noslēpumā.”

Author: Oskars Miķelsons

Bez mitas rakstu, domāju, organizēju, plānoju, montēju, kasu pauri, lai veidotu foršus darbus "Konsoles.lv". Mīļākais dzēriens, ko ieņemt ir kakao. Un, ja vēl pa rokai ir šokolādes cepumi - es gar zemi.

3 thoughts on “Spēlētājs Ghost of Tsushima Director’s Cut pie savām kājām sajutīs teju vai katru lietus lāsi”

    1. Guest, ļoti labs jautājums.

      Klejoju pa interneta plašumiem un atbildi neatradu, kā vien standarta versijas vietā tagad būs Ghost of Tsushima Director’s Cut, kurā būs gan oriģinālā spēles versija, gan Director’s Cut papildinājums – viss vienā.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *