Death Stranding Director’s Cut: aicinājums nākt atpakaļ nevis nepieciešamība

Death Stranding Director's Cut Latvija

Nogādāt picu laikā, lai tā neatdzistu un to pārnestu horizontālā nevis vertikālā veidā ir izaicinoši. Trāpas manā priekšā krauja. Paslīdu un pica nokrīt uz klintīm, bet pats noripoju līdz pašai zemei. Nolāpīts, ir sarežģījumi, kā lai dabūju atpakaļ picu? Lūk, tieši šeit Death Stranding Director’s Cut zeļ visvairāk…

Spēles apskata kodu nodrošina PlayStation Latvija

Ir divas iespējas, kas nāk manā galvā – virve un trepes, ar tām vienmēr esmu apbruņojies. Lieku trepes, bet izrādās, ka esmu pārāk tālu tās nolicis, ka kāpjot pa tām nevaru tikt klāt picai un kad mēģināju lekt, atkal nokrītu lejā. Mans zīdainis pie vēdera kliedz un es arī sāku stresot, jo laiks ir ierobežots. Nākamais ir klasiskais mēģinājums, kad pats ar saviem spēkiem ar rokām un kājām uzrāpoju augšā un, lecot, par laimi, tiku pie picas. Turpmākā problēma, kā varu tikt lejā? Un šeit ņemu talkā virvi.

Death Stranding Director’s Cut atvieglo spēlētāja dzīvi ar jaunām tehnoloģijām, lai kravu nogādātu vēl veiksmīgāk. Tagad no liela augstuma varu vienkārši lekt lejā, kur speciāls agregāts ļaus man gaisā lēni un droši piezemēties. Tāpat, ja pašam ir sarežģīti nogādāt kravu vai ir daudz tās uz pleciem, tad palīgā varu ņemt robotu, kurš var nest līdzi papildus kastes.

Man prasīja kādu laiku, lai es spētu atkal uztvert un saprast Death Stranding

Death Stranding Latvija

Man patika atgriezties Death Stranding vidoespēlē. Taču es nebiju sajūsmā, jo šajā jaunajā papildinājumā nebija kas tāds, kas man aizrāva tā, kā to izdarīja Ghost of Tsushima: Director’s Cut. Death Stranding gadījumā stāstu misijas ir ļoti maz. Teiktu niecīgas. Ir klāt pienākušas jaunas lietas kā katapults, tramplīni, ieroči, dažādi agregāti, šautuve un citi pārsteigumi. Tas arī viss. Nekā spilgta, izņemot vienu lietu – sacīkstes.

To Director’s Cut izbaudīju visvairāk. Ir pieejamas vairākas trases, un tajā jāveic dalība ar motociklu, auto vai smago tehniku. Jāizbrauc trīs apļi un katrā aplī tu sacenties ar sevi, lai varētu uzstādīt vēl labāku personīgo rezultātu. Likās, ka sacīkstes iekļaušana spēlē ir joks, bet mani tas iedzina azartā. Bez tam, tu vari izvēlēties sev kādu tīkamu mūziku, ko uzlikt braukšanas laikā, liekot vēl jo labāk izjust sacensības garu.

Cik dīvaina ir spēle, tik dīvains ir viss, kas saistīts ar to

Nav noslēpums, ka spēle ir sasodīti dīvaina. Tik pat dīvaina ir pārnest PS4 save failus uz PS5, jo izrādās, ka caur PS4 spēles versiju Semam jānogādā šie faili, lai pēc tam PS5 tos varētu izmantot. Tādējādi izrādu cieņu un novērtēju radošumu Death Stranding direktoram Hideo Kodžimam. Radot ne tikai inovatīvu videospēli ar jaunām idejām, bet arī pieeju, kā pārsūtīt datus starp divām dažādām aparatūrām. Un mani tas process aizņēma stundu.

Death Stranding spēle

Paralēli pildīju vēl citas misijas, kas oriģinālajā spēlē bija nepabeigtas, jo Director’s Cut versija ievilka mani vēlreiz. Kopumā spēlē esmu pavadījis ap 70 stundām un šajā jaunajā versijā ap 15. Un, ja godīgi, neko būtiski garām nepalaidīsi, ja izlaidīsi Director’s Cut. Šis papildinājums ir kā aicinājums nevis vajadzība atgriezties. Proti, ja tu esi liels Death Stranding cienītājs kā es (šo meistardarbu novērtēju uz 10 ballēm 2020. gadā), tad noteikti iesaku, jo papildus saturs nekad nenāk par sliktu un kravu piegādāt būs vēl aizraujošāk.


Iespēja mani atbalstīt caur patreon.com/konsoles
un pretī saņemsi vairāk kā 100 ekskluzīvu saturu 

Author: Oskars Miķelsons

Bez mitas rakstu, domāju, organizēju, plānoju, montēju, kasu pauri, lai veidotu foršus darbus "Konsoles.lv". Mīļākais dzēriens, ko ieņemt ir kakao. Un, ja vēl pa rokai ir šokolādes cepumi - es gar zemi.

3 thoughts on “Death Stranding Director’s Cut: aicinājums nākt atpakaļ nevis nepieciešamība”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *