“Alexandre Spindler” demonstrē spēli ar hiperreālistisku grafiku

Internetu “uzspridzina” 45 sekunžu garš video, kas skatīts vairāk kā 9 miljonu reizes…

Video sākumā rada iespaidu, ka notiekošais ir ņemts no dzīves, bet tā ir videospēle, kuru izstrādā spēles veidotājs Alexandre Spindler no Francijas.

Spēlei nav nosaukuma, taču A. Spindler šo garadarbu taisa uz Unreal Engine 5 spēļu dzinēja un savā tviterī atzīmē, ka izstrādā body cam style game. 

Viņš sola, ka tuvākajā laikā publicēs vēl citus fragmentus, kas parādīs spēli darbībā.

Tikmēr Kotaku spēles žurnālists Deivids Smits pieļauj domu, ka redzētais ir tikai “tehnoloģijas demonstrācija”, taču vēros ar interesi, kā tālāk projekts attīstīsies.

Nesen maijā uzmanību guva vēl viena videospēļu demonstrācija, kurā atainota īsta vilcienu stacija Japānā. To radīja 3D mākslinieks Lorenzo (Lorenzo Drago) uz Unreal Engine 5, izmantojot Lumen gaismas tehnoloģiju. “Ar šo darbu es gribēju pietuvināties fotoreālismam cik vien ir iespējams,” stāsta Lorenzo.

Viņš savā YouTube kanālā atzīmē, ka redzētais nedarbojas reālā laikā, bet gan ir renderēts.

Par šo notikumu Džošua no Polygon publicēja rakstu, kurā klāsta, ka “rādītais materiāls tieši neparāda, kā spēles izskatīsies uz Unreal Engine 5, kur tiek renderēti cilvēki un citi objekti, bet tas ir vienreizēji redzēt, kā spēles izstrādātāji spēlējas ar šo tehnoloģiju.”

Projekti, kas izmantos Unreal Engine 5, piemēram, The Day Before un Black Myth: Wukong iznāks jau 2023. gadā. Patlaban vienīgā spēle, kas ataino Unreal Engine 5 potenciālu reālā laikā bija The Matrix Awakens demo.

Paldies maniem lielākajiem Patreon atbalstītājiem

Author: Oskars Miķelsons

Bez mitas rakstu, domāju, organizēju, plānoju, montēju, kasu pauri, lai veidotu foršus darbus "Konsoles.lv". Mīļākais dzēriens, ko ieņemt ir kakao. Un, ja vēl pa rokai ir šokolādes cepumi - es gar zemi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *