Kā stāsta spēles programmētājs Ārons Ridžs, tad “FLESH” sistēma ļauj zombijus apstrādāt “šaušalīgi”, bet ne tādā veidā, ka spēlētājs to negribēs redzēt…
Bez “FLESH” tehnoloģijas, spēles veidotājiem Dambuster Studious nebūtu iespēja parādīt zombiju kaulus, orgānus un citas iekšas šādā gaismā. “Tu vari nepārtraukti slaktēt zombiju, un manīsi arvien vairāk, kā tas tiek iznīcināts. Tas radīs sajūtu, ka radība ir veidota no kaut kā,” runā Ā. Ridžs Game Informer intervijā.
“Mēs šo radam, jo vēlamies spēles procesu padarīt aizraujošāku, interesantāku un vizuāli iespaidīgāku,” piebilst spēles mākslas direktors Dans Evanss.
Tāpat arī asinis līs, šķīdīs visādos veidos, atstājot aiz sevis reālistiskus traipus. No spēlētāja ir atkarīgs, kādu bojājumu viņš zombijam atstās, piemēram, sitot pa acīm, tās var izkrist laukā.
Dead Island 2 izmantos Unreal Engine 4 spēles dzinēju un iznāks 28. aprīlī uz PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One un datoriem.