
Es biju skeptisks pret jauno Battlefield 6, jo man tas izskatījās pēc Battlefield 2042 kopijas. Taču, kad sāku spēlēt biju pārsteigts, cik patiesībā jaunais Battlefield ir mainījies…
Protams, uzreiz acīs iekrīt grafika. Salīdzinājumā ar Battlefield 2042, lokācijas kļuvušas vēl dziļākas, vairāk detaļu, objektu, priekšmetu. Liekas, ka tiešām atrodos kara zonā, jo Battlefield 2042 vietas bija salīdzinoši tukšas un plašas.
Šaušana ir laba. Var vēl labāk sajust, kad šauj un nogalini pretiniekus – rada Medal of Honor sajūtas. Un man tas patīk. Interesanti, ka, ja snaiperis iešauj man galvā, tad vairs mani neviens, pat ne mediķis, nevar atdzīvināt. Tāpat, kad esi sašauts un gul zemē, kāds cits karavīrs var tevi paņemt un aiznest uz drošāku vietu, lai tevi sadziedētu un vari atgriezties atpakaļ karā. Šī mehānika tiešām maina un labi ietekmē spēles procesu. Tu redzi kā ievainotos stiepj pa kara lauku.
Battlefield 6 šķiet krietni labāks, jēdzīgāks un sabalansēta spēle. Tagad Breaktrough var spēlēt tikai 48 spēlētāji, tikmēr Conquest veseli 64. Žēl, ka DICE nolēma samazināt spēlētāju skaitu, jo spēlēt spēli ar 128 spēlētājiem bija vienreizēji un haotiski, bet iespējams tas ir iemesls, kas nerada sabalansētības sajūtu.
Man patīk šaut. Man patīk, ka skriešana ir kļuvusi reālistiskāka ne tik ātra kā “formulai”. Man patīk vadīšanas veids. Man patīk kā brūk ēkas, kas izskatās dabiski un reāli kā filmā. Viss Battlefield 6 spēles process šķiet pilnvērtīgi un solīdi nostrādāts. Vienīgi gribētos labāku mūziku, kas skan fonā, kad uzlaboju ieročus vai spēles laikā, kad cīņas kļūst intensīvākas. Turklāt vairākas skaņas kā brauc tanks, kliedz pretinieki, sprāgst un šāvieni atgādina vai kopē iepriekšējās Battlefield spēles. Bet forši, ka, ja tavu karavīru stipri savaino, parādas skaņa, kas ir paņemta no Battlefield: Bad Company 2 – nostaļģija.
Battlefield 6 iznāks 10. oktobrī uz PlayStation 5, Xbox Series X|S un datoriem.
Atbalsti: patreon.com/konsoles
Paldies maniem lielākajiem atbalstītājiem *Arvim, Sandim un Vitai*
